  • 1. Data: 2005-03-07 22:57:25
    Temat: Ulga remontowa - nietypowe pytanie
    Od: "Marian P" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy mogę odliczyć wydatki na remont mieszkania, które zajmuję na zasadzie
    "użyczenia" -
    przez osobę z rodziny? Słyszałem o czymś takim, jak "inwestycja w obcym
    środku".

    Z góry dziękuję za opinie i ew. komentarze,

    MarP.

  • 2. Data: 2005-03-08 07:59:45
    Temat: Re: Ulga remontowa - nietypowe pytanie
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marian P"
    > Czy mogę odliczyć wydatki na remont mieszkania, które zajmuję na zasadzie
    > "użyczenia" -
    > przez osobę z rodziny? Słyszałem o czymś takim, jak "inwestycja w obcym
    > środku".
    Umowa życzenie jest wystarczającym tytułem prawnym do lokalu wiec jeśli masz
    faktury Vat to mozesz odliczyc wydatki na remont.
    Pozdrawiam Wiola