  • 1. Data: 2009-04-26 15:52:41
    Temat: SKŁADKA NA ZUS (jaka??)
    Od: "KATMANDU" <b...@a...pl>

    WITAM!

    Mam takie pytanko jestem zatrudniony w 4 osobowej firmie ,za wynagrodzenie
    mam 0koło 1.200zł na ręke za miesiąc .A Pytanie jest takie czy może
    szefostwo za mnie płacic jakies 800-zł Zus bo stale to słyszę "ile to ich
    nie kosztuje co miesiąc"kiedy staram sie o podwyżkęZa ewent odp bardzo
    dziękuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-26 17:16:10
    Temat: Re: SKŁADKA NA ZUS (jaka??)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-26, KATMANDU <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    > szefostwo za mnie płacic jakies 800-zł Zus bo stale to słyszę "ile to ich
    > nie kosztuje co miesiąc"kiedy staram sie o podwyżkęZa ewent odp bardzo

    Jak nie dostajesz paska, to sprawdź sobie na kalkulatorze wynagrodzeń.
    http://msp.money.pl/kalkulatory_i_wskazniki/kalkulat
    ory/plac/

    Ale tak w przybliżeniu - aby zapłacić Ci te 1200 do ręki, to pracodawca
    musi wydać w praktyce ok. 1930 zł.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-04-26 18:28:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojciech Bancer w <news:slrngv93po.laf.proteus@pl-test.org>:

    > Jak nie dostajesz paska, to sprawdź

    na obowiązkowych RMUA i zapytaj w ZUS czy składki wpływają i US czy
    podatek wpływa...

    > Ale tak w przybliżeniu - aby zapłacić Ci te 1200 do ręki, to pracodawca
    > musi wydać w praktyce ok. 1930 zł.

    Albo i nie ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2009-04-26 18:40:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KATMANDU" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szefostwo za mnie płacic jakies 800-zł Zus bo stale to słyszę "ile to ich
    > nie kosztuje co miesiąc"kiedy staram sie o podwyżkęZa ewent odp bardzo

    Jest to jak najbardziej mozliwe, aczkolwiek trzeba pamietac, ze te 2000 ida
    w koszty i placa o 380 mniejszy podatek.
    Po prostu zmien prace na lepsza i tyle.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-04-26 18:40:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-26, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > na obowiązkowych RMUA i zapytaj w ZUS czy składki wpływają i US czy
    > podatek wpływa...

    Obowiązkowych? ZTCW nie są chyba takie obowiązkowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-04-26 19:01:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojciech Bancer w <news:slrngv98nm.n2i.proteus@pl-test.org>:

    > Obowiązkowych? ZTCW nie są chyba takie obowiązkowe.

    Zwał jak zwał, czy RMUA, czy raport, czy wyciąg, czy cokolwiek...
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19981370887&type=3&name=D19980887Lj.pdf

    Czytaj pracodawco w okolicach art. 41.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2009-04-26 19:47:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-26, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    [...]

    > Zwał jak zwał, czy RMUA, czy raport, czy wyciąg, czy cokolwiek...
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19981370887&type=3&name=D19980887Lj.pdf

    > Czytaj pracodawco w okolicach art. 41.

    Tam to jest informacja o tym, że ZUS ma to dostać raz w miesiącu.
    IMHO pracownik (w celu weryfikacji) to może to dostać choćby
    i raz w roku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-04-26 20:14:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojciech Bancer w <news:slrngv9cko.nb7.proteus@pl-test.org>:

> [...]

    > Tam to jest informacja o tym, że ZUS ma to dostać raz w miesiącu.
    > IMHO pracownik (w celu weryfikacji) to może to dostać choćby

    Ale ma dostać -- CBDU ;P

    A skoro pracodawca ma 4 pracowników to pewnie i tak nie korzysta z
    elektronicznego przekazu dokumentów do ZUS i wszystko drukuje (albo
    robi to biuro i tez drukuje) -- dziwnym by było, gdyby szkodował 4
    kartek papieru co miesiąc...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]