    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: SPRZEDAZ NIERUCHOMOŚCI - NIEZGODNA Z PRAWEM
    Date: Thu, 14 Jul 2005 18:15:14 +0200

    Sprawa jest trudna, zeby nie powiedzec beznadziejna.

    Jest sobie nieruchomość. Ma zalozona ksiege wieczysta. W ksiedze wieczystej
    jestem jako wlasciciel. Na skutek serii niefortunnych zdarzen do
    nieruchomosci ma prawo jeszcze jedna osoba, na podstawie prawa spadkowego.
    Czy jakos moge ta nieruchomosc sprzedac, poza plecami niefortunnego
    spadkobiercy? Aha odpowiedzialnosc karna mnie nie interesuje. Ile mi za cos
    takiego grozi nie ma znaczenia, wazne jak to zrobic.

    Adam