  • 11. Data: 2002-02-27 17:34:29
    Temat: Re: ŚT jednorazowo czy "inne zakupy" - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ Praktyka jednak pokazuje, ze ST o "drobnej" wartosci nie sa ewidencjonowane
    >+ w ST.

    Moment. "Syntax error".

    Jeśli coś ma wartość <3500 zł, nie jest ujęte w EŚT *i* zostało
    jednorazowo zaliczone w koszty - to to NIE JEST ŚT, tylko
    wyposażenie !
    Więc nie "ŚT o 'drobnej wartości'" :) !
    A wyposażenie <1500 zł nie trzeba ewidencjonować (można, jak
    ktoś lubi :), a co !)

    >+ Karol

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (którego naszło "dać odpowiednie rzeczy słowo", jak ustawa każe)

  • 12. Data: 2002-02-28 08:55:35
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0202271831140.13034-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
> [...]
    > wyposażenie !
    > Więc nie "ŚT o 'drobnej wartości'" :) !
    > A wyposażenie <1500 zł nie trzeba ewidencjonować (można, jak

    Zle wczytales sie w moj post i zle go zacytowales. Mowa byla o ksiegach
    rachunkowych a nie KPiR.
    Dla pelnej rachunkowosci nie ma takiego limitu jak 1500 zł.

    Karol

  • 13. Data: 2002-02-28 09:16:06
    Od: "Matek" <h...@p...onet.pl>

    nieprawda w przedsiębiorstwach gdzie na stanowiskach biurowech pracuje wiele
    osób to nawe kalkulatory są ewidencjonowane

  • 14. Data: 2002-02-28 09:22:03
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Matek <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5ksjn$1fg$...@n...tpi.pl...
    > nieprawda w przedsiębiorstwach gdzie na stanowiskach biurowech pracuje
    wiele
    > osób to nawe kalkulatory są ewidencjonowane

    Moze u Ciebie.

    Karol

  • 15. Data: 2002-02-28 13:24:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ Zle wczytales sie w moj post i zle go zacytowales.

    To zwracam honor :), zaraz popatrzę co cytowałem.

    >+ Mowa byla o ksiegach rachunkowych a nie KPiR.

    ...ale nie w tym wątku, AFAIR (chyba że "R" źle :])

    >+ Dla pelnej rachunkowosci nie ma takiego limitu jak 1500 zł.

    Pamiętam :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2002-02-28 13:29:23
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0202281421070.19107-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
    > On Thu, 28 Feb 2002, Karol wrote:
    > [...]
    >
    > To zwracam honor :), zaraz popatrzę co cytowałem.

    > ...ale nie w tym wątku, AFAIR (chyba że "R" źle :])

    Pal licho watek :-)
    Komentowalem to co napisal Matek o ksiegach rach.

    Pozdrawiam,
    Karol