  • Data: 2002-11-12 14:23:08
    Temat: ŚTznajdujące się poza "siedzibą".
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką sytuację, w miejscowości X w domu mam zarejestrowaną działalność
    tam też mam wszelkie dokumenty i część środków trwałych. Większość sprzętu
    znajdującego się w ewidencji mam jednak w Wa-wie gdzie spędzam 80% czasu.
    Jak na taką sytuację zapatruje się US czy wystarczy że w ewidencji napiszę
    że sprzęt taki a taki znajduje się pod innym adresem ?
    W X mam "siedzibę" a w Wawie mam "użyczone" mieszkanie i przebywam tam
    głównie z powodu wykonywanej działalności ale żeby móc ją wykonywać to
    potrzebuje tych ŚT w Warszawie a nie tam gdzie mam zarejestrowaną
    działalność. Podejrzewam że jakoś taką sytuację trzeba zaznaczyć w
    dokumentach tylko jak ?

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586