  • 1. Data: 2002-02-01 15:07:15
    Temat: SWW na dostęp do internetu
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jaki jest numer SWW na usługi dostępu do internetu? Ściągnałem z
    sejm.gov.pl tekst ujednolicony, ale rubryka SWW przy tej usłudze jest
    niewypełniona.

  • 2. Data: 2002-02-01 15:43:33
    Temat: Re: SWW na dostęp do internetu
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Bo nie ma SWW na tę usługę, więc w fakturze nie musisz wpisywać nic w tej
    pozycji.

    Samena

  • 3. Data: 2002-02-01 15:57:42
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Feb 2002 16:43:33 +0100, w <3...@n...vogel.pl>, "Samena"
    <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Bo nie ma SWW na tę usługę, więc w fakturze nie musisz wpisywać nic w tej
    > pozycji.

    OK, dzięki.

  • 4. Data: 2002-02-02 17:43:36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > OK, dzięki.

    Z FORMALNEGO punktu widzenia wpisalbym jednak zamieszczony we wspominanej
    ustawie KU :-)
    64.2

    pzdr,

    Maciej

    PS> SWW = systematyczny wykaz wyrobow - dostep do Internetu NIE jest wyrobem
    :-)

  • 5. Data: 2002-02-02 19:02:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 2 Feb 2002 18:43:36 +0100, w <a3h9b8$t6s$1@news.tpi.pl>, "Maciej
    Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał(-a):

    > :-)

    To może PKWiU? :)

  • 6. Data: 2002-02-04 12:48:08
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Nie przesadzacie? Przejrzyjcie sobie co się mieści pod 64.2 i wtedy
    doradzajcie.
    Jak sie bardzo boisz to podawaj że zał. nr 3 do rozp. poz. 80.