  • 1. Data: 2007-04-06 19:03:43
    Temat: Samochod kupiony w Niemczech na firme
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    wiem, jaka jest 'normalna' procedura z dokumentami (tlumaczenie, etc.) - czy w
    przypadku zakupu na firme jest jakas inna ?? czy po prostu mam wpisac w EST i
    amortyzowac autko ??

    pozdrvm,
    Efreet

  • 2. Data: 2007-04-09 12:15:28
    Temat: Re: Samochod kupiony w Niemczech na firme
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > przypadku zakupu na firme jest jakas inna ?? czy po prostu mam wpisac w EST i

    I w ktorym momencie moge wciagnac woz na EST ?? slyszalem, ze w ciagu 4 dni od
    przekroczenia granicy musze go zarejestrowac (4 roboczych jak mniemam ??) Bo
    bym wliczyl w koszta juz paliwo za przyjazd do domu :) - czy bedzie to data
    przekroczenia, rejestracji czy czegos jeszcze innego ??

    I dalej - czy na fakturze za paliwo musi byc numer rejestracyjny pojazdu ??

    Efreet