  • 51. Data: 2012-04-02 20:04:18
    Temat: Re: Samotne macierzyństwo czy ślub?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.04.2012 19:50, krys pisze:

    > Odwracasz kota ogonem.
    > Nie mam możliwości niedopuścić do pozbawienia _nawet_ zachowku spadkobiercy,
    > którego nie zechcę znać.

    Owszem, jeśli nie okazał się ,,świnią'', to nie. I bardzo słusznie, bo
    to chroni przed tym, że on ci tyłek podmywał przez ostatnie lata życia,
    a ty nagle uznałeś, że Tata Grzybek ważniejszy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2012-04-04 11:05:02
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 02.04.2012 krys <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > I vice versa.

    Imć Śmiejek, jak na socjalistę przystało, nie może po prostu
    zrozumieć, jak człowiek może ot tak sobie swoim własnym
    majątkiem rozporządzać, skoro Państwo Wie Lepiej.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)