  • 1. Data: 2002-07-22 20:15:19
    Temat: Składki ZUS
    Od: "regen" <r...@k...net.pl>

    Witam

    Czy prowadzac DG można składki ZUS i podatek np. za miesiac czerwiec
    zapłacić pod koniec czerwca ( a nie na początku lipca)?

    Pozdrawiam
    regen

  • 2. Data: 2002-07-22 20:35:16
    Temat: Re: Składki ZUS
    Od: "buba" <1...@w...pl>

    > Czy prowadzac DG można składki ZUS i podatek np. za miesiac czerwiec
    > zapłacić pod koniec czerwca ( a nie na początku lipca)?

    Oczywiscie ze tak, skladki oplaca sie DO np 10 czy 15 nastepnego miesiaca, a
    nie dokladnie 10 czy 15

    pozdr

  • 3. Data: 2002-07-22 20:57:38
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    Musisz tylko dobrze je opisać abyś nie miał problemów z przyporządkowaniem
    wpłat!

  • 4. Data: 2002-07-22 21:56:23
    Od: "regen" <r...@k...net.pl>

    Użytkownik "LK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Musisz tylko dobrze je opisać abyś nie miał problemów z przyporządkowaniem
    > wpłat!

    A np. FP wliczam wtedy w KUP w miesiącu wpłaty mimo , że będzie to
    podwójna wartość ?

    regen

  • 5. Data: 2002-07-23 06:21:20
    Od: "buba" <1...@w...pl>

    > A np. FP wliczam wtedy w KUP w miesiącu wpłaty mimo , że będzie to
    > podwójna wartość ?

    tak - tutaj obowiazuje zasada kasy, memorialowa pewnie tez ( w tym przypadku
    rownoczesnie ), czyli zaplacone stanowi KUP w momencie poniesienia
    zaplaciles dwa razy skladki( ale jedna za miesiac poprzedni, druga za
    miesiac biezacy ) ale byly one nalezne =>>> wiec KUP.

    pozdr

  • 6. Data: 2002-07-23 16:04:01
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    buba <1...@w...pl> wrote:
    > Oczywiscie ze tak, skladki oplaca sie DO np 10 czy 15 nastepnego
    > miesiaca, a nie dokladnie 10 czy 15

    Ja tak kiedyś (czyli pod koniec m-ca za ten właśnie m-c) w przypływie
    słabości zapłaciłem podatek z PIT-4 i zostałem wezwany do zapłaty
    odsetek za spóźnioną płatność.Po wyjaśnieniu śmiechu było wiele i padło
    pytanie czemu tak szybko zapłaciłem.Obyło się na szczęście bez
    mandatu:-))) Wniosek jest prosty-nie wolno się wychylać bo ścigają z
    przyzwyczajenia.
    Jacek