  • 1. Data: 2002-07-22 15:37:55
    Temat: czy ktoś wie coś na temat zaległości podatkowych
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    czy ktoś wie coś na temat zaległości podatkowych

  • 2. Data: 2002-07-22 15:46:59
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    chodzi mi o ze 1995 roku jak sie dzisiaj okazało nie zapłaciłm podatku
    tak wyszło z mojej winy i na dzien dzisiejszy narosły straszne odsetki
    wiem ze czesc podatku wpłaciłem w 1995 roku ale nie mam kwitów jak mi
    powiedzieli nic ich to nie obchodzi
    jaki jest okres czekaia na przedawnienie sie tej sprawy
    i czy w ogóle da rade sie doczekać
    powiedzieli mi w urzedzie ze nie predawnia sie taka sprawa czy oni mają
    racje to co do smierci beda czekac az im zapłace i liczyc odsetki nawet za
    morderstwo sie przedawnia
    help

  • 3. Data: 2002-07-22 16:14:32
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a c...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nawet za morderstwo sie przedawnia

    AFAIK nie!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Henry Louis Mencken

  • 4. Data: 2002-07-22 17:23:09
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > chodzi mi o ze 1995 roku jak sie dzisiaj okazało nie zapłaciłm podatku
    > tak wyszło z mojej winy i na dzien dzisiejszy narosły straszne odsetki
    > wiem ze czesc podatku wpłaciłem w 1995 roku ale nie mam kwitów jak mi

    możesz to olać...

    podatki przedawniają się po 5 latach od końca roku,
    w którym miały być zapłacone

    nawet jeśli to dochodowy za 1995 - to miał być
    zapłacony do 30.04.1996

    sprawa przedawniła się 31.12.2001

    a papiery dotyczące działalności można wyrzucić
    jeszcze wcześniej - 5 lat od końca roku,
    którego dotyczą - czyli z 1995 - można było
    np spalić 01.01.2001r

    pozdr
    KTP

  • 5. Data: 2002-07-23 07:14:58
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail'a c...@w...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > AFAIK nie!!!

    Przedawnia się! Nie pamięta, cos po 20 czy 25 latach, ale sie
    przedawnia.
    Nie przedawnia sie tylko ludobójstwo (i ostatnio zbrodnie komunizmu,
    cokolwiek to jest).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-07-23 08:17:24
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    ale oni mówią ze jak toczy sie postepowanie egzekucyjne to nic sie nie
    przedawnia

  • 7. Data: 2002-07-23 08:46:28
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Nie przedawnia sie tylko ludobójstwo (i ostatnio zbrodnie komunizmu,
    > cokolwiek to jest).

    Fryzura Grzegorza K?

  • 8. Data: 2002-07-23 09:29:17
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Fryzura Grzegorza K?
    ----------------------------------
    Dobre tylko obecna czy przed objęciem stanowiska ministra.
    Jolka

  • 9. Data: 2002-07-23 18:04:59
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > racje to co do smierci beda czekac az im zapłace i liczyc odsetki nawet za

    Witaj,
    zapoznaj się z Ordynacją podatkową od art 68 do 70

  • 10. Data: 2002-07-24 08:46:02
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "castrol" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > > >

    > Witaj,
    > zapoznaj się z Ordynacją podatkową od art 68 do 70
    >
    > Preezczytałem i wiesz nie za bardzo kumam bo tam nie ma nic o wszczeciu
    egzekucji