  • 1. Data: 2004-02-02 21:17:02
    Temat: Składki na ZUS
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Czy można obniżyć składki ZUS o dni w których przebyło się na L4?
    Rzecz dotyczy prowadzącego jedn. DG.

  • 2. Data: 2004-02-02 21:34:25
    Temat: Re: Składki na ZUS
    Od: a <u...@d...invalid>

    Radosław Popławski wrote:
    > Czy można obniżyć składki ZUS o dni w których przebyło się na L4?
    > Rzecz dotyczy prowadzącego jedn. DG.

    Pan żartuje?
    To ZUS decyduje czy był pan chory czy nie (jak dostanie stosowne
    papierki (L4)) i wtedy jak będzie miał czas, ochote i pieniądze to
    zwróci za zwolnienie na konto bankowe:)
    Na razie Pan choruje za swoje , a potem za państwowe. Żyjemy w końcu w
    normalnym demokratycznym praworządnym kraju, nie;)
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia...

  • 3. Data: 2004-02-02 22:33:27
    Od: "danuta" <d...@w...pl>

    > Pan żartuje?
    > To ZUS decyduje czy był pan chory czy nie (jak dostanie stosowne
    > papierki (L4)) i wtedy jak będzie miał czas, ochote i pieniądze to
    > zwróci za zwolnienie na konto bankowe:)

    a skad te rewelacje?
    wracajac do tematu:
    skladki na zus obnizasz tylko jesli podlegasz ubezpieczeniu chorobowemu
    skladki na zdrowotne nie masz mozliwosci obnizyc, poniewaz jest niepodzielna
    swiadczenie chorobowe otrzymasz po dostarczeniu l-4 do zus, oczywiscie jesli
    jestes objety ubezpieczeniem chorobowym
    dana

  • 4. Data: 2004-02-02 22:45:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004, Radosław Popławski wrote:

    >+ Czy można obniżyć składki ZUS o dni w których przebyło się na L4?

    A ubezpieczyłeś się od niepłacenia składek ??
    Po polsku: czy płacisz "chorobowe"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-02-02 23:40:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 2 Feb 2004 23:45:45 +0100, w
    <P...@A...porte
    zjan.zabrze.pl>, Gotfryd
    Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > A ubezpieczyłeś się od niepłacenia składek ??
    > Po polsku: czy płacisz "chorobowe"...

    Nie o mnie chodzi, ale tak, chorobowe płacone.

  • 6. Data: 2004-02-03 00:09:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2004, Radosław Popławski wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > Po polsku: czy płacisz "chorobowe"...
    >+
    >+ Nie o mnie chodzi, ale tak, chorobowe płacone.

    Kiedy o to właśnie chodzi !
    "Chorobowe" jednocześnie (i przede wszystkim) ubezpiecza od płacenia
    ZUSu w czasie choroby :) - ale jak się postępuje ci nie powiem.
    Jak ktoś nie płaci choroboweogo - to nie ma możliwości żeby
    chorował i już :], może tylko DG zamknąć :] !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-02-04 13:59:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 3 Feb 2004 01:09:36 +0100, w
> [...]

    > Jak ktoś nie płaci choroboweogo - to nie ma możliwości żeby
    > chorował i już :], może tylko DG zamknąć :] !

    Ale ja piszę, że chorobowe płacone, tylko że nie chodzi o mnie (bo o ojca). Za
    poźno chodzisz spać :)

  • 8. Data: 2004-02-04 20:16:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2004, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ > >+ > Po polsku: czy płacisz "chorobowe"...
    >+ > >+
    >+ > >+ Nie o mnie chodzi, ale tak, chorobowe płacone.
    >+ >
    >+ > Kiedy o to właśnie chodzi !
    [...]
    >+ Ale ja piszę, że chorobowe płacone, tylko że nie chodzi o mnie (bo o ojca).

    A ! Nie załapałem co ci się nie spodobało :)

    >+ Za poźno chodzisz spać :)

    Coś w tym jest :)

    pozdrowienia, Gotfryd