  • 1. Data: 2003-01-21 14:15:19
    Temat: Skladki w Pit 28?
    Od: "Krzysiek" <r...@g...pl>

    Witam

    Własnie robie pita 28. W czesci D1 poz.39:
    składki określone w przepisach o systemie ubezp.społ. zapłacone bezpośrednio
    na własne ubezp. emerytalne, rentowe, corobowe oraz wypadkowe. W ciągu roku
    nic nie było odliczane. I tu pytanie: czy tylko w.w moge odliczyć (i
    oczywiście składkę zdrowotną w H1-65) czy mogę też odliczyć składki na FP?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-21 21:50:55
    Temat: Re: Skladki w Pit 28?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze r...@g...pl:

> [...]
    > wypadkowe. W ciągu roku nic nie było odliczane. I tu pytanie: czy
    > tylko w.w moge odliczyć (i oczywiście składkę zdrowotną w H1-65) czy

    IMO na FP nie można!
    Tylko 51 i zdrowotne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho

  • 3. Data: 2003-01-21 22:47:02
    Od: "Krzysiek" <r...@g...pl>

    > IMO na FP nie można!