  • 11. Data: 2012-08-26 01:58:29
    Temat: Re: Spadek po mamie przekazałam synowi i co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Znaczy się, mam postawić swój serwer news? :)

    kazde rozwiazanie inne niz narzekanie i oczekiwanie ze inni zrobia cos
    za ciebie jest dobre.

  • 12. Data: 2012-08-28 08:29:12
    Temat: Re: [OT] Spadek po mamie przekazałam synowi i co dalej?
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Znaczy się, mam postawić swój serwer news? :)

    możesz, hamster do tego jest, kiedyś miałem net tylko w pracy
    korzystałem z newsów offline z pendrivem
    http://www.softpedia.com/get/Internet/Servers/E-mail
    -Servers/Classic-Hamster.shtml

    ja korzystam z news.task.gda.pl
    delikatnie wolniejszy od gazetowego

    erator/

  • 13. Data: 2012-08-28 11:52:35
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    http://e-prawnik.pl/narzedzia/narzedzia/grupy-dyskus
    yjne/

    -----

  • 14. Data: 2012-08-28 11:55:54
    Temat: Re: [OT] Spadek po gazecie przekazałem operze,i i co dalej?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Właśnie zainstalowałem Operę (też kobyła, na razie parę godzin w plecy) na
    pendrajwie, zobaczymy.

    -----

  • 15. Data: 2012-08-28 12:00:06
    Temat: Oprocentowanie rachunku w banku po smierci spadkodawcy.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Nieco OT, ale się uczę Opery na pendrajwie i jeszcze nie umiem nowych
    wątków zakłądać :/
    Podobno TK wydał onegdaj wyrok (orzeczenie?), iż pieniądze spadkodawcy w
    banku mają być po śmierci oprocentowane.
    Jakaś podpowiedź, link, sygnatura?

  • 16. Data: 2012-08-28 18:32:21
    Od: a...@g...pl

    witek wrote:

    > z jakiego serwera news korzystasz?
    >
    > po smierci gazety przeiadlem sie na aioe i szukam dalej jakiegos serwera
    > news co by nie byl blokowany

    Na pl.news.admin parę wymieniono.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl