  • 1. Data: 2006-01-03 18:55:16
    Temat: Spis z natury
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Mam w trzy du*y kopert, kupiłem cały karton. Nie handluję nimi, używam
    ich do wysyłania innych towarów. Rozumiem, że nie wchodzą one do spisu z
    natury? Wiem, że nie, ale jakoś tak chciałem się upewnić :)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-01-03 20:06:22
    Temat: Re: Spis z natury
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    fakt nie wchodza ale jakbys wpisal je jako towar handlowy (bo przeciez
    handlujesz nimi a w cene ogolna wliczony jest koszt koperty prawda wiec
    sprzedajesz towar+koperta) to bys mogl

    seba

  • 3. Data: 2006-01-03 20:12:29
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Mam w trzy du*y kopert, kupiłem cały karton.

    W ktorej kolumnie zaksiegowales ow zakup?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-01-03 20:14:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@t...wszechwiedza.pl> napisal(a):

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W ktorej kolumnie zaksiegowales ow zakup?

    "pozostałe wydatki". Pytanie, czy dobrze zaksięgowałem. :)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-01-03 20:17:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <i...@a...pl> napisal(a):
    > fakt nie wchodza ale jakbys wpisal je jako towar handlowy (bo przeciez
    > handlujesz nimi a w cene ogolna wliczony jest koszt koperty prawda wiec
    > sprzedajesz towar+koperta) to bys mogl

    Uważasz, że handluję kopertami? Super, w takim razie handluję również:

    1. kartkami papieru (są na nich drukowane faktury)
    2. tonerem do drukarki
    3. woreczkiem strunowym, w który pakuję towar
    4. ...

    No, moim zdaniem nie zawierałem z żadnym klientem umowy sprzedaży
    toneru, koperty ani woreczka strunowego. Przynajmniej ci klienci
    o tym nic nie słyszeli :)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2006-01-03 20:25:26
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dpelg7$6qg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    seba <i...@a...pl> pisze:

    > jakbys wpisal je jako towar handlowy (bo przeciez
    > handlujesz nimi a w cene ogolna wliczony jest koszt koperty

    Skąd taki pomysł??
    Czy w takim razie ja wysyłając towar handluję też taśmą samoklejącą,
    papierem opakowaniowym, kartonami i długopisami (no bo trzeba wypełnić list
    przewozowy)?

    --
    PozdrawiaM

  • 7. Data: 2006-01-03 20:29:06
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    no to juz nic nie zrobisz.Zaksiegowane dobrze

    seba

  • 8. Data: 2006-01-03 20:55:30
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    o dziwo spotkalem sie juz z czyms takim, wszystkim idzie handlowac wszystko
    zalezy od tego jak to ksiegowac (koperty to sztuki tasmy calej nie
    sprzedajesz a dlugopis mozesz ale caly a nie czesc wkladu).Ot taki
    pomysl,fakt dziwne ze urzad sie jeszcze tej osobie nie przyczepil ale....

  • 9. Data: 2006-01-03 22:44:57
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "seba" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    > no to juz nic nie zrobisz.Zaksiegowane dobrze

    No to w takim razie do spisu z natury nie wpisze :) - byly koperty, wpadly w
    kolumne 14 - nima kopert!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2006-01-03 23:57:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jan 2006, seba wrote:

    > no to juz nic nie zrobisz.

    ...IMHO słusznie (poza korektą).

    > Zaksiegowane dobrze

    Hm...no...tego...czegoś się muszę przyczepić, nie ? ;)
    Napisał że owych kopert używa do wysyłania "rzeczy" - czyli nie
    chodzi o materiały pomocnicze, jak u mnie (do wysyłania faktur
    i innej korespondencji).
    Ba, jak np. prowadzi sprzedaż wysyłkowo to bez tych kopert
    może mieć kłopot :)
    Pytanie; czy taka koperta to nie *materiał* potrzebny do
    produkcji lub wykonania usługi ?
    (hint: nie tylko "towary" się spisuje w zwykłym remanencie!)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)