  • 1. Data: 2006-11-13 13:13:42
    Temat: Spis z natury - remanent likwidacyjny - dla ryczałtowca
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Skoro już się pojawiło w sąsiednim wątku pytanie na temat spisu z
    natury, to chciałbym je rozszerzyć w kontekście remanentu likwidacyjnego
    dla działalności opodatkowanej ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych.

    O ile dobrze zrozumiałem ustawę i to co udało mi się wygooglować to:

    1) dla potrzeb PIT trzeba zrobić i trzymać w dokumentach; nie wypełniać
    jakiegokolwiek PIT; nie zawiadamiać o remanencie Naczelnika US;

    2) dla potrzeb VAT trzeba zrobić i zawiadomić Naczelnika US o dokonanym
    spisie, ustalonej wartości i kwocie podatku VAT.

    Czy tak to ma wyglądać?

    Pozdrawiam

    P.