  • 1. Data: 2002-09-26 08:45:42
    Temat: Spłata długu wpobec spółki po likwidacji.
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam,
    Umówiłem się (pisemnie) z likwidatorem spółki (z o.o.) który jednocześnie
    był jej jedynym właścicielem, że z powodu niemożnośći spłaty zadłużenia
    przed zakończeniem likwidacji całe moje zadłużenie otrzyma on jako osoba
    fizyczna i jedyny udziałowiec zlikwidowanej spółki. Tak też się stało. Urząd
    skarbowy nie chce potraktować takiej spłaty jako spłaty wobec spółki i chce
    niezapłacone zobowiązanie potraktować jako mój dochód. Czy ma takie prawo ?
    I co można w takiej sytuacji zrobić ?

    Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
    Tomek