  • 1. Data: 2007-01-08 16:25:16
    Temat: Spółka cywilna, aport i PCC?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy jeśli chcę aneksem do umowy spółki cywilnej wnieść dodatkowy wkład
    (np. komputer), to jakie są zasady naliczania PCC (wspólnik nie jest w
    żaden sposób ze mną spokrewniony)? Czy obowiązuje tu dolny limit 1000PLN,
    poniżej którego nie ma obowiązku płacenia PCC?

    W spółce jesteśmy tylko kolega i ja, więc czy mogę spokojnie przekazać
    spółce komputer wartości <2000 bez konieczności płacenia podatku, i - co
    ważniejsze - latania do US w celu zarejestrowania tejże umowy?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"