  • 1. Data: 2012-01-12 18:07:57
    Temat: Sprawdzenie NIP-u unijnego klienta z Niemiec
    Od: "darek340" <d...@o...pl>

    Witam!
    Sprawdzałem NIP UE klienta z niemiec na stronie
    http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/lang.do?fr
    omWhichPage=vieshome&selectedLanguage=PL

    w celu sprzedaży unijnej bez VAT.

    No i otrzymuje komunikat , że NIP jest aktywny natomiast nie ma nazwy ani
    adresu przedsiębiorcy.

    Czy, ktoś się spotkał z takim problemem ?
    Jaka może być przyczyna.
    Może Niemcy blokują te dane.

    Pozdrowienia

    Darek

    d...@a...pl

  • 2. Data: 2012-01-12 19:51:07
    Temat: Re: Sprawdzenie NIP-u unijnego klienta z Niemiec
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    darek340 wrote:

> [...]
    > ani adresu przedsiębiorcy.
    >
    > Czy, ktoś się spotkał z takim problemem ?

    To się stale zmienia.
    Podatników z PL do niedawna pokazywało tylko
    imię i nazwisko. Teraz widze pełne dane z adresem.
    U Niemców też była kiedyś tylko nazwa firmy.
    Jeśli to ma znaczenie dla Ciebie, to sobie załatw
    pisemną zwrotkę z Biura Wymiany Informacji o VAT.
    Nie pamiętam, ale chyba był jakiś druk wniosku - odpowiadają
    też na maile (to biuro do tych spraw VAT z Konina)