  • 21. Data: 2008-12-01 21:10:18
    Temat: Re: Sprzedaż kompa z EŚT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Dec 2008, Piotrek wrote:

    > Zgoda, tylko dlaczego akurat tak debilne, jak kryterium "otwartego pudełka".

    To chyba "łopatologiczna wykładnia używania" będzie.
    Tak oceniam.

    > Zwłaszcza, że część potencjalnych towarów jest pakowane w opakowania, co do
    > których nie da się stwierdzić czy były otwierane czy nie (na przykład HDD).

    Ale "używanie" raczej już tak.

    > No i całe szczęście bo już się zastanawiałem czy zrywać celofan z tych
    > dziesiątek, jeśli nie setek taśm do backupu, które rzeczywiście wykorzystuję
    > do celów archiwizacji (a czasem tylko zdarzy mi się je sprzedawać).

    :)

    > Ale ja właśnie czuję opór przed zdroworozsądkowym cywilizowaniem debilnych
    > przepisów, których często nie rozumieją urzędnicy mający obowiązek je
    > stosować.
    >
    > A ten opór czuję z bardzo prostego powodu.

    Znamy...
    Nie ma wyjścia - ktoś musiał sławny "proces o freeware" wygrać przed
    NSA (IMO najbardziej się wygłupił urzędnik IS który złożył apelację),
    aby raz na dobrze wyjaśnić w całej .pl jak to jest.

    > I co z tego, że w końcu wygram w sądzie.
    > Wolę swój czas wykorzystywać w bardziej racjonalny sposób.

    Wiem.
    Ale co zrobić, skoro całkiem sporo jest takich kawałków, opartych
    na "nieobowiązującym istnieniu precedensu" w postaci wyroków NSA
    i SN.

    > Z tym wykładaniem w szkole to Ty mnie lepiej nie denerwuj ;-)

    Dobra, na dziś zaprzestaję :)

    pzdr, Gotfryd