  • Data: 2005-07-27 23:19:22
    Temat: Sprzedaz mieszkania, a podatek
    Od: "Vikmol" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W zaszlym roku zakupilam mieszkanie dosc okazyjnie cenowo, ktore w tym roku
    chcialabym sprzedac po wyzszej cenie. Na dodatek obecnie mieszkam za granica
    i napewno przez jakies pare dobrych lat nie zamierzam wrocic do Polski.
    Wiem, ze aby nie zaplacic podatku musze zadeklarowac ze w ciagu jakiegos
    czasu pieniazki zainwestuje w jakas inna nieruchomosc. Zadeklarowac, owszem
    moge, ale wiem , ze nie interesuje mnie zadna inwestycja w kraju. Z tego co
    czytalam w internecie sprawy tego typu podatku przedawniaja sie po okresie
    5-ciu lat. Czy tak jest rzeczywiscie ?
    Moze ktos ma pomysl jak prawnie ominac zaplacenie podatku !
    Zaznaczam jeszcze, ze nie bede posiadala po sprzedazy mieszkania meldunku
    przez pare lat, a moze i zawsze.

    Pozdrawiam
    Vikmol