  • 1. Data: 2008-05-11 07:02:21
    Temat: Sprzedaz mieszkania po raz n-ty
    Od: david vabia <v...@g...eta.pl>

    Witam

    Krotko: zostalo sprzedazne mieszkanie, a US kaze placic podatek.
    Argumentuje to tym, ze jest "przerwa w zameldwaniu" (po 5 letnim
    zameldowaniu w sprzedawanym mieszkaniu, zameldowalismy sie w nowym).
    Przerwa jest nieduza, ze 4 miesiace, kiedy to mieszkanie bylo
    sprzedawane ale urzednicy mowia, ze ma byc 12 miesiecy zameldowania
    przed dniem sprzedazy. Ja nic takiego nie znalazlem w przepisach. Ktos
    juz to przerabial?

    Pytanie dodatkowe: jesli jednak bede musial zaplacic podatek to czy moge
    w koszty nabycia nieruchomosci wpisac zaplacone odsetki od kreytu
    hipotecznego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-11 11:34:41
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania po raz n-ty
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

> [...]
    > ale urzednicy mowia, ze ma byc 12 miesiecy zameldowania przed dniem
    > sprzedazy. Ja nic takiego nie znalazlem w przepisach. Ktos juz to

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/15962,kazdy_
    roczny_okres_zameldowania_uprawnia_do_ulgi.html

    Wojtek