eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż poza kasą › Sprzedaż poza kasą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż poza kasą
    Date: Sat, 19 May 2007 11:17:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <f2mfcg$6g4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bcu101.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1179566288 6660 83.27.236.101 (19 May 2007 09:18:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 May 2007 09:18:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:182927
    [ ukryj nagłówki ]

    Co można zrobić, żeby wymusić w osiedlowym warzywniaku sprzedaż przez kasę?

    Tzn kasa jest, ale o pragon zawsze się muszę upominać, a stojąc w kolejce
    widzę, że czasami sprzedaż dla kilku klientów z rzędu nie jest nabijana na
    kasę. A nawet jest drugie stanowisko
    sprzedaży, gdzie jest tylko kalkulator, a jak ktoś poprosi o paragon, to
    biegają dopiero do kasy.
    W pozostałych sklepach osiedlowych przez ostatni tydzień nigdy nie zdarzyło
    się coś podobnego - zawsze drukowali paragon.
    Wiem, że mogę napisać donos, ale nie potrafię zrobić czegoś takiego
    anonimowo, więc pewnie potem będą mnie ciągać po sądach itd - na co
    specjalnie nie mam czasu.
    Da się "nauczyć" sklep właściwej rejestracji sprzedaży jakimiś neutralnymi
    metodami?
    Np przy każdej okazji głośno prosić o paragon i udzielać instrukcji obsłudze
    sklepu, tak żeby większość klientów w kolejce zrozumiała, że są okradani
    itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1