  • 1. Data: 2004-11-13 18:12:25
    Temat: Sprzedaż programu komputerowego / VAT / KUP
    Od: "acces" <f...@a...pl>

    Witam,

    Zamieszam rozpocząć DG jako producent oprogramowania na zamówienie. W
    związku z tym mam pytanie: będe sprzedawał programu bez przeniesienia praw
    autorskich na kupującego oraz z przeniesiem takich praw. Jak powinienem to
    zaksięgować (VAT 0%,22%??). Jak wyglądają koszty uzyskania przychodu dla obu
    przypadków??
    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2004-11-14 10:13:48
    Temat: Re: Sprzedaż programu komputerowego / VAT / KUP
    Od: hs <w...@o...pl>

    On Sat, 13 Nov 2004 19:12:25 +0100, acces wrote:

> [...]
    > zaksięgować (VAT 0%,22%??). Jak wyglądają koszty uzyskania przychodu dla obu
    o ile wiem, na poczatku moglbys zrezygnowac w ogole z Vat-u, tak
    ja zrobilem. podatek placisz tylko gdy osiagniesz dochod powyzej
    2700PLN (chyba tak), oczywiscie to na zasadach ogolnych,
    na ryczalcie sie nie oplaca, bo jest duzy podatek dla tej branzy.
    na zasadach ogolnych i KPiR mozesz odliczac koszty uzyskania przychodu,
    np ubezpieczenie zdrowotne, zakup komputera, wynajem lokalu itp.

    --
    Pozdrawiam,
    hs