  • 1. Data: 2004-11-13 15:18:01
    Temat: czy odsetki są objete ZUS i podatkiem dochodowym?
    Od: "Piotr Malicki" <s...@S...pl>

    Witam,

    mam sprawę i w związku z nią pytanie. Sąd zasądził na moja korzyść od byłego
    pracodawcy wypłate zaległej premi wraz z odsetkami.
    Oczywiście premia objeta będzie obciążeniami ZUS i podatkiem dochodowym.
    A co w przypadku odsetek?
    Czy można prosić o wykładnię tzn. nr. Dz. U. i odp. art?
    Z tego co się oreintują takie odsetki na dzień dzisiejszy to 12,25%.
    Czy były one stałe od początku tego roku?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-11-15 17:27:14