  • 101. Data: 2014-11-12 14:59:56
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a podatek VAT.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Limit odliczenia VAT dla rat leasingu i kwoty wykupu jest oddzielny,
    > więc teoretycznie można odliczyć 2*6000 PLN.

    Ale to nie dotyczy samochodów dostawczych?

  • 102. Data: 2014-11-12 15:11:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-12 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Ale to nie dotyczy samochodów dostawczych?

    Dla osobowych.
    Dla dostawczaków i tak możesz odliczyć cały VAT, więc niewiele się
    zyskuje rozbijając go na 2 odliczenia.

    --
    Pete

  • 103. Data: 2014-11-12 15:14:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-12 o 14:20, dddddddd pisze:

    > no i coś mi się obiło o uszy że przy samochodzie droższym niż 85?
    > tysięcy zł trzeba brać leasing (nie wiem, coś z dochodowym?)- musiałby
    > to potwierdzić ktoś kto ma z przepisami (lub droższymi autami) więcej do
    > czynienia

    Jest górny limit ceny pojazdu (20.000 euro) od której można odliczać
    'koszty'

    --
    Pete

  • 104. Data: 2014-11-12 15:40:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-12 15:14, Pete pisze:

    > Jest górny limit ceny pojazdu (20.000 euro) od której można odliczać
    > 'koszty'

    wiedziałem że muszę coś zapamiętać na przyszłość, jak bym miał kiedyś
    takie problemy ;)

    Łukasz

  • 106. Data: 2014-11-12 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Jest górny limit ceny pojazdu (20.000 euro) od której można odliczać
    > 'koszty'

    Czyli uszczelnili ustawe ale znowu zostały celowe dziury? Smiesznie...

  • 105. Data: 2014-11-12 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Dla osobowych.
    > Dla dostawczaków i tak możesz odliczyć cały VAT, więc niewiele się
    > zyskuje rozbijając go na 2 odliczenia.

    No własnie. Dzieki.