  • 1. Data: 2013-08-26 19:34:29
    Temat: Sprzedaż uzywanego samochodu po 2 miesiącach
    Od: pepe <w...@w...pl>

    Kupiłem używany samochód, po miesiącu trafił mi się lepszy i kupiłem go.

    Ten kupiony miesiąc wcześniej sprzedałem o 500zł taniej niż kupiłem go
    miesiąc wcześniej.

    Czy musze płacić jakiś podatek? zgłaszać gdzieś to ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-08-26 20:14:48
    Temat: Re: Sprzedaż uzywanego samochodu po 2 miesiącach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pepe wrote:
> [...]
    > miesiąc wcześniej.
    >
    > Czy musze płacić jakiś podatek? zgłaszać gdzieś to ?

    Jak na transakcji nie zarobiłeś to nie musisz płacić żadnego podatku i
    nigdzie z tym biegać.

    Co do zgłaszania to tradycyjnie jak przy kazdym samochodzie.
    ubezpieczalnia chyba w pierwszej kolejnosci, zeby nie bylo, ze ktos
    rozwalił samochód na twój koszt.