  • 1. Data: 2005-04-04 10:41:40
    Temat: Sprzedaż wysyłkowa. Kasa fiskalna.
    Od: "J 43" <n...@p...onet.pl>

    Prowadzę DG i jak dotąd 100% obrotu jest z firmami.
    Teraz planuję sprzedawać wysyłkowo dla osób fizycznych.
    Mam pytania
    1. przykładowo: towar kosztuje 20 zł a wysyłka 8 zł (5 zł opłaty pocztowej
    + 3 zł za pakowanie itp). Jak będzie podstawa opodatkowania? 20 zł czy 20+8?
    2. czy kasę fiskalną muszę kupić od razu, czy jest jakiś limit obrotów,
    powyżej którego dopiero mam ten obowiązek.
    3. mam rachunek firmowy w BS (wyciągi dostaję pocztą po 4-5 dniach) i
    rachunek osobisty w mBanku (szybki podgląd przez internet). Czy wolno mi
    będzie przyjąć zapłatę przelewem za wysłane towary na rachunek przywatny,
    czy musi być to tylko ten firmowy?

    J.

  • 2. Data: 2005-04-04 17:06:47
    Temat: Re: Sprzedaż wysyłkowa. Kasa fiskalna.
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > będzie przyjąć zapłatę przelewem za wysłane towary na rachunek przywatny,

    Co do ostatniego pytania - musi być firmowy.
    Co do reszty polecam :http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.soc.prawo.podatki&tid=7740954

    Kriss