  • 1. Data: 2002-06-06 15:09:14
    Temat: Sprzet komputerowy - co mozna odliczyc ?
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich:
    Od bardzo niedawna posiadam wlasna dzialalnosc gospodarcza ,jestem
    platnikiem VAT

    Czy mozna uwzglednic w kosztach takie urzadzenia komputerowe jak : Karta
    TV, Karta muzyczna, Karta graficzna. Urzadzenia te zostaly zamontowane w
    komputerach firmowych.

  • 2. Data: 2002-06-06 21:27:55
    Temat: Re: Sprzet komputerowy - co mozna odliczyc ?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Krzysiek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adntv6$dj4$...@n...onet.pl...

> [...]
    Karta
    > TV, Karta muzyczna, Karta graficzna. Urzadzenia te zostaly zamontowane w

    Najlepiej jest moim zdaniem, jak na fakturze jest napisane "modernizacja
    komputera". Ale jak masz to wyszczególnione to może też być. Czy to może być
    KUP zalezy czy ma bezpośredni związek z uzyskaniem przychodu. Jezeli np.
    prowdzisz zakład szewski to raczej ciężko ;)
    A jak komputery są koniecznie potrzebne w firmie to jak najbardziej. O
    karcie graficznej nie ma w ogóle dyskusji bo jest niezbędna do działania
    programów. Karta dźwiękowa i TV może mniej ale zależy to do profilu twojej
    DG. Jeżeli np. robisz gry komputerowe to ok.
    Więcej szczegółów proszę

    WS