  • 1. Data: 2002-06-06 15:14:52
    Temat: ZUS od działalności gospodarczej
    Od: "ont" <i...@w...pl>

    Hej,
    Mógłby mi ktoś napisać jak się oblicza dokładnie wszystkie ubezpieczenia
    (społeczne, zdrowotne...) dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą ?. I
    pytanie, czy ub. społeczne takiej osoby jest kosztem uzyskania przychodu,
    który wpisuje się do książki przychodów i rozchodów ?
    pozdro
    ont

  • 2. Data: 2002-06-06 17:13:15
    Temat: Re: ZUS od działalności gospodarczej
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jun 2002, ont wrote:

> [...]
    >+ pytanie, czy ub. społeczne takiej osoby jest kosztem uzyskania przychodu,
    >+ który wpisuje się do książki przychodów i rozchodów ?

    No, od 2. mamy już 4 dni... ;>
    To jest takie FAQ że głowa puchnie :] - przeczytaj np. wątek:
    "Skladki na ZUS - jak wpisywac do KPiR"

    Weźmij i obejrzyj:

    http://groups.google.com.pl/groups?as_q=ZUS%20KPIR&a
    s_ugroup=*.podatki&as_drrb=q&as_qdr=m6&lr=&num=100&h
    l=pl
    ..a w zasadzie obejrzyj to:

    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    ZUS+KPIR+group:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&as_qdr=m6

    -;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-06 21:20:46
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Godfryd, nie bój się wpisywać też mojego FAQ. :)) O ZUSie jest trochę. Muszę
    jeszcze dodać jak oblicza się składkę. Ach tylko ten czas.

    WS
    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0206061908520.5051-100000@irys
    .stanpol.com.pl...

  • 4. Data: 2002-06-06 22:55:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    >+ Godfryd, nie bój się wpisywać też mojego FAQ. :))

    Już mi się zdarzyło :)
    Ale również mi się zdarzyło "404 not found", więc na razie
    jestem ostrożny ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-06-07 22:43:16
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0206070054180.6938-100000@irys
    .stanpol.com.pl...

    > Już mi się zdarzyło :)
    > Ale również mi się zdarzyło "404 not found", więc na razie
    > jestem ostrożny ;)

    A może chwilowo nie działało łącze. Server raczej nie ma kłopotów. Ale jak
    coś TePsa robi to się nie chrzanią tylko odłączają i już.

    WS

  • 6. Data: 2002-06-08 07:19:00
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...]
    >+ > Ale również mi się zdarzyło "404 not found", więc na razie
    >+ > jestem ostrożny ;)
    >+
    >+ A może chwilowo nie działało łącze. Server raczej nie ma kłopotów.

    Nie, to ewidentnie był "link w powietrze" - natychmiastowa
    odpowiedź serwera "not found".

    Bierzesz np.:
    http://wizard.ae.krakow.pl/~suszycki/podatkiFAQ.htm

    i klikasz na linku:
    http://wizard.ae.krakow.pl/~suszycki/ZUS.htm
    -:)
    Machnij może pustą stronę "w opracowaniu" i powtykaj
    w brakujące linki...

    Pozdrowienia, Gotfryd