  • 1. Data: 2003-12-10 09:55:34
    Temat: Srodek trwaly - daty
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    W EST mam dla kazdego srodka trzy daty: date nabycia, date dokumentu ST
    i date przyjecia do uzytkowania (dwie ostatnie zazwyczaj rowne, ale
    mniejsza z tym). No wlasnie. Jaka wpisac date nabycia w przypadku
    wciagniecia na EST prywatnego komputera zlozonego z podzespolow
    kupowanych w poprzednim roku w roznych miesiacach? TZN w styczniu 2002
    kupilem procesor, w lutym 2002 kupilem reszte. A w styczniu 2003 wciagam
    na EST. Jaka powinna byc data nabycia?

    PS. Nie zwracajcie uwagi na to, ze przykladowe daty sa z przeszlosci -
    po prostu teoretyzuje.

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 2. Data: 2003-12-16 21:45:35
    Temat: Re: Srodek trwaly - daty
    Od: "zetka" <z...@p...onet.pl>

    Witaj!
    O ile dobrze pamiętam środek trwały powinien być przyjęty w momencie
    rozpoczęcia użytkowania ( czyli w twoim przypadku po złożeniu i
    uruchomieniu).

    JW24