  • 1. Data: 2002-02-15 13:05:10
    Temat: Srodki trale - kwota
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Srodki trwale - od jakiej sumy w tym roku ?

  • 2. Data: 2002-02-15 16:26:22
    Temat: Re: Srodki trale - kwota
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Janusz napisał(a) w wiadomości: ...
    >Srodki trwale - od jakiej sumy w tym roku ?
    >
    >Jeśli ci chodzi o wartość środka trwałego którego można amortyzować
    jednorazowo w koszty to jest to kwota do 3500.-.Bo żeby coś zaliczać do
    środków trwałych wartość zakupu nie jest istotna.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-17 00:35:37
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002, Pikorska Wiola wrote:

> [...]
    >+ jednorazowo w koszty to jest to kwota do 3500.-.Bo żeby coś zaliczać do
    >+ środków trwałych wartość zakupu nie jest istotna.

    ??
    Żeby MUSIEĆ zaliczyc - owszem, jest istotna (m.in.) !
    (i również jest to 3500zł -:) !)

    >+ Jolka

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-02-18 07:35:45
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    >+ środków trwałych wartość zakupu nie jest istotna.

    ??
    Żeby MUSIEĆ zaliczyc - owszem, jest istotna (m.in.) !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    Może się nie rozumiemy ale z tego co wiem podstawowym kryterium zaliczania
    do środków trwałych jest okres użytkowania ( czyli powyżej 1 roku to środek
    trwały ) Natomiast zakupiony środek o wartości do 3500 zł. przepisy PDF PDP
    pozwalają dokonać odpisu w koszty jednorazowo ale nie wartość określa czy
    coś jest śodkiem trwałym..
    Jolka