  • 1. Data: 2002-02-15 13:04:05
    Temat: Platnik - wysylanie .kdu
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Mam do wyslania 20 plikow - korekt .kdu poprzez platnika. Czy musze
    wysylac je pojedynczo puszczajac nastepny dopiero po uzyskaniu potwierdzena
    za poprzedni ?
    W ZUSie nie mozna trafic na osobe ktora cos by wiedziala na ten temat.

  • 2. Data: 2002-02-15 13:15:17
    Temat: Re: Platnik - wysylanie .kdu
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > wysylac je pojedynczo puszczajac nastepny dopiero po uzyskaniu
    potwierdzena
    > za poprzedni ?
    nie, można wysłać hurtem, ale w różnych e-mail.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-02-15 14:52:30
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    potwierdzena
    > za poprzedni ?
    > W ZUSie nie mozna trafic na osobe ktora cos by wiedziala na ten temat.

    Tez sie zastanawiam jak przez www wyslac pakiet. Raczej sie nie da. Swoja
    droga to powinien platnik zrobic jaki zbiorczy kdu do wyslania.

  • 4. Data: 2002-02-15 15:52:20
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    No ale dlaczego ma nie wysłać zbiorczo? Kopiujecie sobie cały zestaw gdzieś
    tam, usuwacie wszystko co nie ma być wysłane i taki zestaw jako całość
    wysyłacie. No chyba, że chcecie mieć każdy dokument oddzielnie i oddzielnie
    pobierać jego potwierdzenie... Ja tak robię, przez www i nie ma problemu.

  • 5. Data: 2002-02-15 17:04:31
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Pulsar" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    oddzielnie
    > pobierać jego potwierdzenie... Ja tak robię, przez www i nie ma problemu.

    "Czekaj, czekaj - daj mi to jeszcze raz" - Jak mowisz ?
    mam przykladowo 5 plikow do wyslania (zgloszenie, 3 korekty i
    wyrejestrowanie). Pytanie - czy wszytskie pliki zaznaczam w "Przekazie
    elektronicznym" jak dam zeby przygotowal dokumenty do wyslania, czy tez jak
    juz jestem na www i chce wyslac ?

  • 6. Data: 2002-02-15 18:26:30
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

> [...]
    > wyrejestrowanie). Pytanie - czy wszytskie pliki zaznaczam w "Przekazie
    > elektronicznym" jak dam zeby przygotowal dokumenty do wyslania, czy tez

    Witam
    Kazde *.kdu po szyfrowaniu to osobna przesylka. Trzeba polaczyc dokumenty w
    jeden zestaw na poziomie Platnika. Ale tu zdania sa podzielone. Na infolini
    Platnika powiedziano, ze tak mozna - byle by byl komplet dokumentow. W moim
    macierzystym ZUSie kategorycznie zabroniono - zgloszeniowe osobno,
    rozliczeniowe i korygujace - osobno. Radze wiec wysylac osobno. Zreszta
    jesli robisz to ze strony WWW (co polecam) to zaden klopot bo mozesz je
    wyslac jedno po drugim i tak kazde potwierdzenie bedzie mialo swoj
    identyfikator.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 7. Data: 2002-02-15 18:54:11
    Od: "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    potwierdzena
    > za poprzedni ?
    > W ZUSie nie mozna trafic na osobe ktora cos by wiedziala na ten temat.

    W płatniku jest opcja: zestaw - łącz - dodaj . Tam należy połączyć wszystkie
    wysyłane pliki i zapisać pod jakąś nazwą np. korekty. Tak połączony zestaw
    należy wysłać i to już wszystko. Miesięcznie wysyłam ok 40 deklaracji
    połączonych w jeden zestaw i nie miałem jeszcze żadnych zastrzeżeń ze strony
    ZUS.

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-02-16 12:16:21
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Dzieki za podpowiedz - wyprubuje

  • 9. Data: 2002-02-18 12:26:40
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Andrzej Smereka napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomo?ci
    >potwierdzena
    >>

    >W płatniku jest opcja: zestaw - ł?cz - dodaj . Tam należy poł?czyć
    wszystkie
    >wysyłane pliki i zapisać pod jak?? nazw? np. korekty. Tak poł?czony zestaw
    >należy wysłać i to już wszystko. Miesięcznie wysyłam ok 40 deklaracji
    >poł?czonych w jeden zestaw i nie miałem jeszcze żadnych zastrzeżeń ze
    strony
    >ZUS.
    >Andrzej Smereka
    >a...@p...onet.pl

    Witam
    Jezeli robisz tak jak napisales to radzilabym sie udac do ZUS-u i tam
    sprawdzic czy faktycznie oni dostali Twoje deklaracje, bo niestety mialam
    taki przypadek, ze pewna firma X wysylala wszystkie dokumenty jako jeden
    plik i niestety w ZUSie tego nie mieli.
    Dlatego radze dla wlasnego spokojnego sumienia sprawdzic ZUS, obym sie
    mylila.
    Pozdrawiam Basia