  • 1. Data: 2002-12-12 22:26:27
    Temat: Stała zabudowa kuchenna
    Od: "Benek" <r...@W...pl>

    Witam!

    Wlasnie zafundowalem sobie nowa kuchnie i mam fakturki VAT na "Stałą
    zabudowę kuchenną".
    Niby takie faktury na stala zabudowe kuchenna mozna odliczyc w ramach ulgi
    remontowej, ale jak to zwykle US sie czepia...
    US twierdzi, ze stala zabudowe kuchenna mozna odliczyc jak najbardziej, ale
    jesli w jej sklad wchodza np. zwykle wiszace szafki kuchenne - to juz nie
    mozna.

    Czy przerabialiscie podobne tematy z US i jak udalo sie Wam to zalatwic?
    Jestem bardzo ciekawy - bo ponoc w niektorych US sie udaje...!?

    Pozdrawiam

    Beny

  • 2. Data: 2002-12-13 11:32:25
    Temat: Re: Stała zabudowa kuchenna
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    Musisz mieć oddzielną fakturę na zabudowę zlewozmywaka i tylko taką szafkę
    możesz odliczyć.
    Tak mi powiedzieli w US- Wrocław Krzyki.
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-16 09:57:54
    Od: "Benek" <r...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Musisz mieć oddzielną fakturę na zabudowę zlewozmywaka i tylko taką szafkę
    > możesz odliczyć.
    > Tak mi powiedzieli w US- Wrocław Krzyki.
    > Robert

    US zawsze Ci tak powie! Nawet jak prawda jest nieco inna, albo przepisy nie
    do konca jasne... :-)

    Benek

  • 4. Data: 2002-12-18 08:54:33
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    "Benek" <r...@W...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > US zawsze Ci tak powie! Nawet jak prawda jest nieco inna, albo przepisy
    nie
    > do konca jasne... :-)

    Już miałem kontrolę i właśnie w czasie tej kontroli musiałem udokumentować
    kwotę poniesioną na szafkę pod zlewozmywak.
    Wystarczył załącznik do faktury z wyszczególnieniem tej pozycji.
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-20 09:34:35
    Od: "Marek.M" <M...@e...com.pl>

> [...]
    udokumentować
    > kwotę poniesioną na szafkę pod zlewozmywak.
    > Wystarczył załącznik do faktury z wyszczególnieniem tej pozycji.

    A co z zabudową szafki pod kuchenkę gazową, przecież ona sama stać nie
    będzie?

  • 6. Data: 2002-12-21 17:26:46
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Dokładnie, i okap do WBUDOWANIA w szafkę zwykle też sam nie zawisnie...
    JaC