  • 1. Data: 2002-03-26 10:38:51
    Temat: Stała zabudowa kuchni
    Od: "Hawues" <h...@p...gazeta.pl>

    Wiem, że mebli kuchennych nie można odliczać od podatku, ale powiedziano mi,
    że jeśli jest to stała zabudowa to kwalifikuje się. Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2002-03-26 13:16:51
    Temat: Re: Stała zabudowa kuchni
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Wiem, że mebli kuchennych nie można odliczać od podatku, ale powiedziano
    mi,
    > że jeśli jest to stała zabudowa to kwalifikuje się. Co o tym sądzicie?

    Co w praktyce oznacza tylko szafkę pod zlew. :)))

  • 3. Data: 2002-03-26 20:31:28
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Hawues" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    : Wiem, że mebli kuchennych nie można odliczać od podatku, ale powiedziano
    mi,
    : że jeśli jest to stała zabudowa to kwalifikuje się. Co o tym sądzicie?

    Jeśli w domu masz już jakieś pawlacze, zabudowane szafy wnękowe to weź
    fakturę ale w treści niech znajdzie się tylko - wykonanie stałej zabudowy. I
    tylko tyle. U.S. raczej nie przyjdzie do domu, a jeśli to zawsze możesz
    pokazać pawlacze, szafy i szfkę pod zlew :))

    LeszekR.

  • 4. Data: 2002-03-27 08:36:07
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    Dobra a jak jest z nowym nie wykonczonym mieszkaniem: musze zrobic zabudowe
    kuchni - szafki, obudowana lodowka a nawet krany, armatura itd. Wszystko
    razem robi jedna firma - pod wymiar, na stale. czy takie cos tez sie
    kwalifikuje??

    Jacek Sztorc

  • 5. Data: 2002-04-11 20:09:43
    Od: "666" <p...@p...com>

    No i IMHO szafkę pod kuchnię wbudowaną (przecież sam nie może stać), a i blat bym
    jeszcze dołożył (ditto).
    Dżek