  • 1. Data: 2002-03-26 11:03:15
    Temat: VAT - 7 nie wyslalem
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    Tak to jest zaufać innym. W styczniu nie mialem ani zakupow ani sprzedazy.
    Czyli wszedzie zero. Ktos powiedzial mi (powolujac sie na jego rozmowe z
    US), ze jezeli nie ma ani sprzedazy, ani zakupow, to VAT-7 mozna wyslac ale
    nie trzeba (ale jak sie okazlao dotyczylo to sytuacji z zawieszeniem
    dizalalnosci). No i VAT-7 nie wyslalem.
    Teraz rozmawialem ze znajomym i okazalo sie (?), ze zrobilem duzy blad.
    Musze teraz napisac pismo do US, tylko bardzo chetnie powolalbym sie na
    ustawe/rozporzadzenie mowiace o "zalu" (czy jak to sie nazywa).
    US jeszcze mnie nie wzywal, jest wiec szansa, ze nie bedzie zle.

    Zdenerwowany (bardzo).

    P.S.Byl to wypadek przy pracy. Dzialalnosc prowadze od 5 lat i takie cos mi
    sie jeszcze nie zdarzylo.

  • 2. Data: 2002-03-26 14:11:03
    Temat: Re: VAT - 7 nie wyslalem
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

  • 3. Data: 2002-03-27 12:27:28
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Krzys" [...]

    > Nie złożenie deklaracji "miesza" trochę osobie, która Cię rozlicza (bo nie
    > wiadomo, dlaczego brak), ale nie moze stanowic podstawy do ukarania.

    > Odpręż się. Będzie OK.

    To moze na odprezenie udac sie do milej osoby kturej brak deklaracji
    "miesza"
    i jako wyraz dobrej woli zapytac, czy zyczy sobie oswiadczenia, ze
    deklaracje nie zostala zlozona w zwiazku z art. 10
    ustawy z 1993 r. o VAT, poniewaz obowiazek podatkowy nie powstal. ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-03-28 01:09:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 26 Mar 2002, Krzys wrote:
    [...]
    >+ Nie złożenie deklaracji "miesza" trochę osobie, która Cię rozlicza (bo nie
    >+ wiadomo, dlaczego brak), ale nie moze stanowic podstawy do ukarania.

    A to niezłożenie obowiązkowej deklaracji w terminie nie jest wykroczeniem
    wg KKS, podpadającym pod mandat ? -:O
    (pora taka że już nie mam zdrowia szukać, jak się mylę to
    z góry przyjmuję pokornie wszystkie gromy)

    >+ > Zdenerwowany (bardzo).
    >+
    >+ Odpręż się. Będzie OK.

    Jest szansa :)
    Tym bardziej że "na logikę" nieskładanie miałoby sens.
    Lepiej tylko być przygotowanym że MOGĄ mówić o mandacie :(
    Daj znać jak poszło !

    Pozdrowienia, Gotfryd