  • 1. Data: 2003-02-05 12:03:59
    Temat: Stara ulga vs Nowa ulga - kasa mieszkaniowa
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Witam,
    mam kilka złotych w tzw. kasie mieszkaniowej PKO SA. Założona została ona w
    grudniu 2000 roku, wykorzystano odpisy za rok 2000, 2001, 2002 (30% od
    zgromadzonych środków). Czy jeśli zakupię mieszkanie w tym roku to mogę coś
    dalej odpisywać?

    Czy może lepiej zlikwidować tę kasę (oddać fiskusowi odpis) i zdecydować się
    na nową ulgę?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-02-06 10:30:23
    Temat: Re: Stara ulga vs Nowa ulga - kasa mieszkaniowa
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    za póżno.
    Skorzystałeś już z odliczenia. Wiec nie masz prawa do nowej ulgi. ale
    odliczenia z Kasy są bardzo opłacalne 30% wpłaconych pieniedzy.
    Zastanów się zanim coś pokręcisz. Polcz