  • 1. Data: 2006-10-19 19:51:11
    Temat: Straty a deklaracja VAT
    Od: Tarcamion <t...@w...to.tlen.pl>

    W tym miesiącu mam więcej do odliczenia niż zarobiłem. Jak mam to wpisac
    do deklaracji VAT? W pozycji należności podlegającej wpłacie do US
    wpisać np. -1500 zł? US zwraca taką kwotę czy pozostaje do rozliczenia w
    przyszłym miesiącu?
    Dziękuję za ew. odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-10-19 20:30:27
    Temat: Re: Straty a deklaracja VAT
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Tarcamion" <t...@w...to.tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >np. -1500 zł? US zwraca taką kwotę czy pozostaje do rozliczenia w przyszłym

    ściągnij sobie programik druki ips i powpisuj kwoty vat należnego i
    naliczonego, a spokojnie wyjdzie Ci, gdzie pokaże Ci się te 1500 zet.

    Magdi