  • 1. Data: 2007-03-17 11:43:17
    Temat: Student i rozliczenia z firmą zagraniczną
    Od: "pan.ozdyn" <p...@g...com>

    Witam!
    Mam taki problem i nie wiem za bardzo jak go rozwiązać, więc
    postanowiłem zwrócić się tutaj o poradę.
    Dostałem propozycję pracy w firmie zagranicznej(UK), która nie ma w
    Polsce żadnego przedstawicielstwa. Praca ma się odbywać w meijscu
    mojego zamieszkania(w Polsce). I teraz mam pytanko. Jaki będie
    najlepszy sposób rozliczania się?
    Zaproponowano mi pracę konsultanta, czyli dostaje spis usług, które
    mam wykonać oraz cenę do zapłaty. Czy to jest coś na kształt umowy
    zlecenia? Tzn. czy coś takiego ma szansę istnienia w polskim systemie
    prawnym?
    Następne pytanie. W jaki sposób miałbym rozliczać się z polskim
    urzędem skarbowym(czy wszelkimi innymi organami)?
    Czy to, że jestem studentem wpływa w jakikolwiek sposób na wysokość
    podatku dochodowego i innych opłat?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,