  • 1. Data: 2007-03-17 08:25:16
    Temat: Faktura jest - dok. dostawy brak - pytanie
    Od: "Tarnowa" <r...@g...pl>

    Pare dobrych lat temu znajomy sprzedal jakiejs firmie (jednej z wielu)
    produkty.
    Pare tygodni temu US poprosil znajomego o przedstawienie fv na sprzedaz
    produktow tej firmie.
    Znajomy przedstawil do US faktury sprzedazy z tych transakcji - wszystko sie
    zgadzalo.
    US poprosil nastepnie o wszystkie dokumenty dot. tej transakcji tzn. dowody
    zaplaty/wydania/dostawy/umowy/potwierdzenia .... itp.
    W firmie znajomego - a to mala-rodzinna firma - takiej papierologii po
    prostu nie
    bylo, nie ma i nie bedzie.
    Czy do kazdej faktury musi byc kp, magazyn wyda, umowa, karta przebiegu
    pojazdu (ze towar dowiezono) ....?

    Czy mieliscie podobne sytuacje? Jak sobie z tym poradzic?

  • 2. Data: 2007-03-17 08:41:10
    Temat: Re: Faktura jest - dok. dostawy brak - pytanie
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tarnowa" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy do kazdej faktury musi byc kp, magazyn wyda, umowa, karta przebiegu
    > pojazdu (ze towar dowiezono) ....?
    >
    > Czy mieliscie podobne sytuacje? Jak sobie z tym poradzic?

    miałem podobną sprawe i napisałem dla US oświadczenie o sposobie przeprowadzenia
    transakcji i to starczyło

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-03-17 11:32:24
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Tarnowa" <r...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy do kazdej faktury musi byc kp, magazyn wyda, umowa, karta przebiegu
    > pojazdu (ze towar dowiezono) ....?

    Nie.
    Obowiązek prowadzenia magazynu jest tylko dla PK.
    Oświadczyć że nie posiada i tyle.

  • 4. Data: 2007-03-17 16:56:03
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Tarnowa" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mieliscie podobne sytuacje? Jak sobie z tym poradzic?

    Miałem. Babę wywalili z roboty. Naczelnik przepraszał.

    Grzecznie zapytać kontrolerkę skarbowa czy na pewno wie czego chce.
    Jak dalej będzie pieprzyć, poprosić o napisanie na kartce papieru swojego
    imienia, nazwiska, stanowiska służbowego, nazwiska przełożonego i
    podstemplowanie, a następnie donos do naczelnika. Lala fruwa za korupcję i
    niekompetencję.
    To jest ewidentne naprzykrzanie się w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
    Niech lala tłumaczy się, że nie jest wielbłądem.