  • 1. Data: 2003-10-24 09:07:53
    Temat: Studenta ? praca na um. zlecenie czy jako firma ? Co wychodzi taniej ?
    Od: "ZN" <z...@W...onet.pl>

    Witam,

    Mam do wyboru pracę na umowę zlecenie, albo mogę świadczyć pracę jako "nowa
    jednoosobowa firma" ?
    Co wychodzi taniej z punktu podatkowego (albo ile jest tego ZUSu od
    działalności wyk. przez studenta) ?

    Z góry dzięki za informacje
    Pozdrawiam
    ZN

  • 2. Data: 2003-10-24 09:56:57
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Dzień Dobry,
    Jestem tu nowy i to mój pierwszy @ tutaj.

    Użytkownik ZN napisał, Dnia 03-10-24 11:07:
    (albo ile jest tego ZUSu od
    > działalności wyk. przez studenta) ?

    Jeśli masz <26 lat to nie podlegasz obowiązkowi ubezpieczenia z tytułu
    umowy-zlecenia.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 3. Data: 2003-10-27 20:36:29
    Od: "Tomasz Kubas" <t...@p...onet.pl>

    Witam, to mam pytanie związane z tematem.
    Czy student zakładając DG płaci ZUSowi?
    Istnieje chyba taka ulga, dzięki której absolwent
    otwierając DG w ciągu roku od uzyskania dyplomu
    przez rok nie płaci składek do ZUSu?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Kubas

    Użytkownik "ZN" <z...@W...onet.pl> napisał w