  • 1. Data: 2003-10-24 06:25:44
    Temat: chciałbym sprowadzić auto z zachodu
    Od: "OLAF" <A...@o...pl>

    cześć

    Postanowiłem że auto którym będe jeździł sprowadzę sobie z zachodu :)))
    Pytanie dotyczy ludzi którzy mają doświadczenie w tej dziedzinie
    Proszę o wszystkie rady jak to zrobićżeby to zrobić najlepiej i nie umoczyć
    pieniędzy
    Jakie dokumenty muszę dostać od właściciela żeby móc zarejestrować auto w
    Polsce
    Planuje jakieś "stare auto" rocznikowo 92- 96 czyli akcyza 65 %
    powiedzcie mi czy akcyze nalicząmi od ceny jaką zapłaciłem właścicielowi ??
    np auto za 1500 euro akcyza 900 euro dobrze licze ???
    skąd najlepiej sięteraz opłaćą sciągać używane auta
    i gdzie można znależć oferty z używanymi autami z zagranicy

    Serdecznie dziękuje za wszystkie odpowiedzi