  • 1. Data: 2003-10-23 21:48:01
    Temat: Pilne! nr konta dla akcyzy w UC na utraty
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    witam,

    bardzo prosze o pomoc w znalezieniu nr konta bankowego na ktore nalezy
    wplacac akcyze od 1 wrzesnia 2003.

    nie udalo mi sie znalezc zadnego rozporzadzenia w tym temacie a na stronach
    mf i guc nie widze takze

    vladi

    ps. teoretycznie mozna uzyskac przez telefon ale dla wyboru konta musi byc
    jakas podstawa? jak np. to:
    Obwieszczenie Ministra Finansów z dnia 9 stycznia 2003 "Wykaz numerów
    rachunków bankowych urzędów skarbowych "

  • 2. Data: 2003-10-24 09:38:04
    Temat: Re: Pilne! nr konta dla akcyzy w UC na utraty
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > bardzo prosze o pomoc w znalezieniu nr konta bankowego na ktore nalezy
    > wplacac akcyze od 1 wrzesnia 2003.

    juz mam.

    jakby ktos chcial

    http://www.bip.warszawa.ic.gov.pl/pls/icwaw/komunika