  • 1. Data: 2002-03-12 16:45:30
    Temat: Spłata spadku
    Od: "Przemek" <p...@...pl>

    W 2001 r odziedziczyłam w spadku mieszkanie własnościowe spółdzielcze.
    Prawo do tego mieszkania miały jeszcze 2 spadkobierców. Wyrokiem Sądu
    Rejonowego prawo do lokalu na wyłączną własność otrzymałam ja(mieszkam w nim
    od wielu lat) , ze spłatą pozostałych spadkobierców w terminie do
    31.10.2001. Spłaciłam spadkobierców na kwotę 25.000,00 zł (notarialnie i na
    konto bankowe - potwierdzone).
    Czy w związku z tym mogę odliczyć tę kwotę od podatku i ramach jakiej ulgi.

    Serdecznie dziękuję za pomoc