  • 1. Data: 2008-12-28 00:45:58
    Temat: Szósty pracownik.
    Od: " siarra" <s...@g...pl>

    Witam.
    Zatrudniam aktualnie 5 osób. Zamierzam zatrudnić kolejnego pracownika.
    Proszę o podpowiedź, czy z tego powodu czekają mnie jakieś dodatkowe
    obowiązki?

    siarra

  • 2. Data: 2008-12-29 11:31:45
    Temat: Re: Szósty pracownik.
    Od: Asen <a...@g...com>

    On 28 Gru, 01:45, " siarra" <s...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Zatrudniam aktualnie 5 osób. Zamierzam zatrudnić kolejnego pracownika.
    > Proszę o podpowiedź, czy z tego powodu czekają mnie jakieś dodatkowe
    > obowiązki?

    Przekazywanie dokumentów do ZUS w formie elektronicznej.
    Nie możesz już papierowo, więc albo:
    - wysyłałeś wcześniej i masz jeszcze aktywny klucz ZUS
    - masz/kupisz sobie podpis elektroniczny
    - ktoś z podpisem będzie wysyłał twoje deklaracje