  • 1. Data: 2004-04-18 19:28:22
    Temat: Szybkie pytanie
    Od: "Piotr" <z...@w...pl>

    Witam...
    Mam pytanie czy jak mam zwrot podatku i chce zeby mi na konto przelali w
    banku
    to zglaszam NIP 3 ale zgloszenie aktualizacyjne czy identyfikacyjne ??

    Z gory dzieki pzdr

  • 2. Data: 2004-04-18 20:07:27
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to>

    Piotr wrote:
    > Mam pytanie czy jak mam zwrot podatku i chce zeby mi na konto przelali w
    > banku
    > to zglaszam NIP 3 ale zgloszenie aktualizacyjne czy identyfikacyjne ??
    Aktualizacyjne. Zakładam, że jesteś osobnikiem fizycznym, posiadającym
    już NIP.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2004-04-18 20:53:59
    Od: "Piotr" <z...@w...pl>

    > Aktualizacyjne. Zakładam, że jesteś osobnikiem fizycznym, posiadającym
    > już NIP.

    Super dzieki....
    tylko trapi mnie jedno jeszcze, czy jak rok temu skladalem tego NIP-a 3
    to czy w tym roku tez musze czy juz nie?

    pzdr

  • 4. Data: 2004-04-18 22:39:25
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Piotr" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tylko trapi mnie jedno jeszcze, czy jak rok temu skladalem tego NIP-a 3
    > to czy w tym roku tez musze czy juz nie?

    Jeżeli nie zmienił się nr konta bankowego, również inne dane są bez
    zmiany, nie trzeba ponownie składać NIP-3.
    Można dopisać, że prosisz o przekazanie nadpłaty podatku na Twoje konto
    bankowe.

    Pozdrawiam

    wa