  • 1. Data: 2003-03-12 11:31:39
    Temat: Taki trick
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    Witam!

    Mam pewien pomys?
    S? 2 osoby - jedna pracujaca na etacie i student.
    Otwieramy DG na osobe na etacie, student dostaje notarialne upowaznienie
    do przeprowadzania wszelkich czynnosci, zostaje zatrudniony na umowe
    zlecenie i praktycznie prowadzi firme... Czy to przejdzie, czy o czyms
    nie wiem???
    Oczywiscie chodzi o to, ze nie trzeba ZUSu placic ;) (a o co moze
    chodzic?)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 2. Data: 2003-03-12 19:46:37
    Temat: Re: Taki trick
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    A OSOBA NA ETACIE, PLACI TYLKO ZDROWOTNE. MOIM ZDANIEM WSZYSTKO OK.

  • 3. Data: 2003-03-12 20:48:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 12-03-2003 20:46, Użytkownik Nicola napisał:
    > A OSOBA NA ETACIE, PLACI TYLKO ZDROWOTNE. MOIM ZDANIEM WSZYSTKO OK.

    I po co tak wrzeszczeć?
    Nie mówiąc juz o tym że nie wiadomo do czego odpowiedź ma sie odnosić.

    Gotfrydzie, chyba nasze nawoływanie do cięcia cytatów było zbyt
    intensywne! Stworzylismy potwora! :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-03-13 07:51:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Mar 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Gotfrydzie, chyba nasze nawoływanie do cięcia cytatów było zbyt
    >+ intensywne! Stworzylismy potwora! :-)

    No tak, co człowiek zrobi to zrobi źle ;>
    Znaczy, wyszło nam tak jak MF... :] !
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-03-13 13:43:54
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    * Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>:
    > On Wed, 12 Mar 2003, Maddy wrote:
    > [...]
    >
    > No tak, co cz?owiek zrobi to zrobi 1/4 le ;>
    > Znaczy, wysz?o nam tak jak MF... :] !
    > :)

    Jednak Usenet to jest to ;)
    Rozumiem, ze nikt w poim pomysle luk sie nie doszukal? :)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 6. Data: 2003-03-13 14:20:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-03-2003 14:43, Użytkownik Iktorn napisał:

    > Jednak Usenet to jest to ;)
    > Rozumiem, ze nikt w poim pomysle luk sie nie doszukal? :)

    Trudno znaleźc luki w dziurze...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-03-13 22:27:45
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    * Maddy <m...@e...com.pl>:

    > Trudno znale 1/4 c luki w dziurze...

    Pytanie tylko czy ZUSowcy znajda sposob zeby ja zalatac bez zmiany
    prawa. I co, ewentualnie, wtedy?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --