  • 11. Data: 2005-08-15 12:04:08
    Temat: Re: Taniej mieć firmę...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Aug 2005, it was written:
    [...do SDD...]

    > A skąd pewność że nie będzie w najbliższym czasie

    Obstawiam: bo nie ma Sejmu.
    A jak już Sejm zostanie wybrany to dla odmiany nie będzie prezydenta :>

    > i ile czasu jest "najbliższy czas" wg ciebie?

    ...no do "ze trzy tygodnie po drugiej turze wyborów prezydenckich"
    pewnikiem...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-08-16 05:45:35
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ddpv78$3j0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A skąd pewność że nie będzie w najbliższym czasie i ile czasu jest
    > "najbliższy czas" wg ciebie?

    Pewnosci nie ma żadnej bo każdy rząd (żond - bo inaczej to ich chyba nie
    można nazwać) robi wszystko żeby uwalić "prywaciarzy".
    Jak za socjalizmu ;(

  • 13. Data: 2005-08-17 10:50:02
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:ddigq9$f6d$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > zarabiasz na etacie conajmniej tyle, to nie płacisz składek
    > społecznych. Tylko zdrowotne, które w większości odliczasz od
    > podatku
    > dochodowego (czyli lata Ci to sześćdziesiątką, bo czy masz te 150 zł
    > zapłacić na konto ZUS, czy na konto US w formie podatku, to Tobie
    > jest
    > ryba).

    Mi tam nie lata. Ja bym wolal zaplacic do US. A potem jeszcze
    najlepiej dostac tego zwrot. Ale nawet jakbym mial nie dostac, to i
    tak bym wolal zaplacic do US.

    marekz