  • 1. Data: 2005-08-12 13:55:01
    Temat: Zakupy przez internet - zagranica
    Od: Adam <a...@c...pl>

    Witam

    Byłem zmuszony zakupić oprogramowanie przez internet z USA. Płatność
    zostala dokonana kartą. Faktura przyszla mailem (w USD). Dodam ze na
    fakturze nie ma zadnego VAT`u tylko kwota do zaplaty. Jak poprawnie taka
    fakture zaksiegowac? Prowadze DG + KPiR + VAT.

    Dzięki za podpowiedzi
    Adam

  • 2. Data: 2005-08-16 07:27:25
    Temat: Re: Zakupy przez internet - zagranica
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fakturze nie ma zadnego VAT`u tylko kwota do zaplaty. Jak poprawnie taka
    > fakture zaksiegowac? Prowadze DG + KPiR + VAT.

    przejrzyj archiwum, było calkiem niedawno

    pozdrawiam