  • 1. Data: 2006-03-31 09:48:11
    Temat: Tekst jednolity ustawy o VAT
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Potrzebuję jednolity tekst ustawy o VAT. Podeślijcie jakiś link bo ChRL
    nie mogę tego znaleźć.

  • 2. Data: 2006-03-31 10:02:10
    Temat: Re: Tekst jednolity ustawy o VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    tarcamion wrote:

    > Potrzebuję jednolity tekst ustawy o VAT. Podeślijcie jakiś link bo
    > ChRL nie mogę tego znaleźć.

    podatki.pl
    wymaga darmowej rejestracji

  • 3. Data: 2006-03-31 10:22:55
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Niestety nie umiem tego znaleźć na tej stronie. Jest tekst, ale tylko
    poprawki. Tekstu jednolitego ustawy nie ma.

  • 4. Data: 2006-03-31 10:24:23
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    > podatki.pl
    > wymaga darmowej rejestracji

    Niestety nie umiem znaleźć tam tej ustwy w formie jednolitego tekstu. Są
    tylko porawki. Może wiesz jakiego hasła mam szukać?

  • 5. Data: 2006-03-31 10:29:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    tarcamion wrote:

    > Niestety nie umiem znaleźć tam tej ustwy w formie jednolitego tekstu.
    > Są tylko porawki. Może wiesz jakiego hasła mam szukać?

    po lewej "akty prawne"
    po lewej "VAT i akcyza"
    na górze "Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług"

  • 6. Data: 2006-03-31 10:32:48
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    > po lewej "akty prawne"
    > po lewej "VAT i akcyza"
    > na górze "Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług"

    To najnowsza ustawa i poprawki do ustawy o vat są z 2004? Myslałem, że z
    2005? Jak to jest?

  • 7. Data: 2006-03-31 10:39:29
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Potrzebuję jednolity tekst ustawy o VAT. Podeślijcie jakiś link bo ChRL
    > nie mogę tego znaleźć.

    Wejdź na: http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    wpisz że szukasz: Dz.U. 2004 nr 54 poz. 535
    wybierz co ci potrzeba i zapisz. pliki są w pdf

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl

  • 8. Data: 2006-03-31 10:46:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "tarcamion" <t...@l...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > To najnowsza ustawa i poprawki do ustawy o vat są z 2004? Myslałem, że z
    > 2005? Jak to jest?

    Co jak jest?
    W nagłówku zawsze były na podatki.pl DU zmieniające tekst pierwotny
    i tak jest przy tej ustawie