  • 1. Data: 2006-03-31 05:37:49
    Temat: PIT 37 - jak rozliczyc przychody za udzial w komisji wyborczej?
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    witam!

    dostalem z urz. gminy pita - 135 zl za prace w komisji wyborczej

    zero kosztow uzyskania przychodow i zero zaliczek pobranych

    w ktora pozycje go wpicac w pit-37 i czy bede musial zaplacic od tej kwoty
    podatek?

    pozdr.
    Sylwek

  • 2. Data: 2006-03-31 07:02:03
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Maestro" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zero kosztow uzyskania przychodow i zero zaliczek pobranych
    >
    > w ktora pozycje go wpicac w pit-37 i czy bede musial zaplacic od tej kwoty

    Jesli jest to PIT-R to dochody te do wysokości 2 280 miesięcznie sa
    zwolnione z podatku i nie wykazywane w rozliczeniu rocznym.

  • 3. Data: 2006-04-01 07:43:05
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    > Jesli jest to PIT-R to dochody te do wysokości 2 280 miesięcznie sa
    > zwolnione z podatku i nie wykazywane w rozliczeniu rocznym.

    dzieki za odpowiedz
    to jest wlasnie PIT-R

    mam nadzieje ze sie nie mylisz;), bo juz tego teraz nie bede wpisywal do
    zeznania rocznego:)

    pozdr.
    sylwek